Tippek, amelyek elősegíthetik a cikkmarketing sikerességét
Az internet terjesztési képességei miatt a cikkmarketing hihetetlenül hatékony módszerré vált az üzleti hirdetések számára. Akár leányvállalatként, akár hálózati marketingszakemberként, akár egyszerű bloggerként dolgozik, és megpróbál némi hirdetési kattintást elérni, a cikkmarketing behozhatja a forgalmat, de csak akkor, ha tudja, mit csinál. Itt van egy kezdet azoknak a dolgoknak, amelyeket érdemes tudni a cikkmarketingről.
A cikkeket akkor is szórakoztató módon kell megírni, ha egy termékről szól. Mindig informálisan és barátságosan írjon. Még akkor is, ha az Ön által tárgyalt anyag összetett, próbáljon mindennapi kifejezéseket használni, amelyeket mindenki megért. Ha unalmas, túlságosan technikai tartalmat ír, kikapcsolja olvasóit.
Ügyeljen arra, hogy hol tárolja cikkeit. A Google nemrég megváltoztatta algoritmusát, hogy megbüntesse az "alacsony minőségű tartalomfarmokat. Míg a cikk könyvek jó kiegészítő forrást jelentenek a visszalinkelésekhez, tárolja cikkeit saját webhelyén, ha csak lehetséges.
Nevezzen meg egy listát, vagy írjon be számokat a címébe. Tanulmányok kimutatták, hogy a legtöbb ember nagyobb valószínűséggel olvas valamit, ha az listás stílusú formátumot kínál, vagy számos módon kínál valamit. Használja ki ezt a cikk írásakor és a cím megválasztásakor is, hogy biztosítsa a legtöbb olvasót.
Győződjön meg arról, hogy a cikke hasznos és pontos-e. A cikk elküldése előtt ellenőrizze adatait. Nem szeretne elavult vagy helytelen információkat közzétenni, különben megkockáztathatja megbízhatóságát és hitelességét. Az érvénytelen információ kulcsfontosságú kérdés, amely főleg a jó hírű cikk könyvtárakban közzétett cikkekben található meg.
A cikkek fonása nagyon ellentmondásos téma, és a legismertebb cikkmarketingesek tudják, hogy ezt el kell kerülni. Az erre a célra tervezett szoftver segítségével fonott cikkek gyakran nem grammatikusak vagy nehezen érthetőek. Ezenkívül nem mond semmi újat egy pörgetett cikkel, amely sokkal többet ér, mint ahányszor egyszerűen átformázott tartalommal ismételt tartalommal csalogatja webhelye forgalmát. A cikkek pörgetése bíróság elé is állíthat, ha véletlenül megsért bármely szerzői jogi törvényt. Sokkal jobb, ha kreatív cikkek írására fordítja az idejét, mintsem azt, hogy haszontalanul forgatja azt.
Semmilyen körülmények között ne plagizáljon. A cikked nem csak elutasításra kerül, hanem a törvényekkel is bajba kerülhet. Teljesen rendben van más források (például az internet) felhasználása cikk írásakor. Csak ne vegye át az információt, és másolja szóról szóra.
Használjon rövidebb, gyorsabb cikkeket a forgalom létrehozásához. Ha jobban belemerül a cikkmarketingbe, akkor érezni fogja a különböző célokat, amelyekhez cikkeket használhat. A linkek létrehozása és a keresőmotorok rangsorának javítása érdekében a címtáraknak és indexeknek elküldött cikkeknek nem kell csodálatos manifeszteknek lenniük. Küldje el rövid cikkeit ezekre a helyekre, és ne aggódjon túlságosan a minőségük miatt.
A jól megírt és érdekes cikkek valóban mindent megváltoztathatnak a cikk marketing erőfeszítéseivel. Ez lehetővé teszi az olvasók számára, hogy több cikkben érdekes és releváns tartalmakat élvezhessenek. Könnyebb lesz cikkeket szereznie odakinn, ha megszokja.
Szerencsére, miután elolvasta az ilyen tippeket és taktikákat, nem nehéz megtanulni, hogyan válhat hatékony cikk-marketing szakemberré. A legnagyobb dolog, ami miatt aggódnia kellene, az az, hogy ezeket az információkat a leírtak szerint használja. Alkalmazza ezeket a tippeket szó szerint, és tapasztalja meg a sikert.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.