Marketing a Facebookkal: Tippek és trükkök, amelyek sikert hoznak
A Facebooknak köszönhetően bárki megismertetheti cégét, legyen az kicsi vagy nagy. Sajnos ez azt jelenti, hogy a versenytársai valószínűleg már ott vannak, és a világnak marketingelnek. Ez azt jelenti, hogy nem biztos, hogy a lehető legjobban csinálják, és ez a cikk megtanítja, hogyan csináld jobban, mint ők.
Ha a Facebookot használod marketingre, győződj meg róla, hogy ott is posztolsz! Senki sem fog meglátogatni egy olyan oldalt, amelyen ritkán van frissített tartalom. Ne terheld túl a követőid, de ügyelj arra, hogy hétköznaponként legalább egyszer posztolj, hogy az emberek gyakran visszanézzenek, csak hogy lássák, mi újság.
Ha nincs értékes mondanivalód a közönségednek, ne mondj semmit. Az emberek nem akarják meglátogatni az oldaladat, és haszontalan és/vagy elavult információkat kapni. ha nincs semmi releváns és egyedi témád, amiről beszélhetnél, próbálj meg megosztani olyan linkeket vagy videókat, amelyek ugyanabban a témakörben vannak.
Fontold meg a Facebook-hirdetések használatát. A normál posztolásod csak ennyit fog eredményezni a terméked vagy szolgáltatásod népszerűsítése szempontjából. Ahhoz, hogy még több vásárlót nyerj, érdemes Facebook-hirdetéseket használnod. Ezek megfizethetőek és hatékonyak.
Használd a Facebookot a webhelyére mutató linkek megosztására. Próbálj meg hetente cikkeket írni, vagy indíts videoblogot, hogy rendszeresen több tartalmat tudj létrehozni. A közönséged feliratkozik a Facebookon a frissítéseidre, ha minőségi tartalmat készítesz. Cikkeidben vagy videóidban mindenképpen említsd meg Facebook-kampányodat.
Hozz létre egy versenyt a Facebook-oldalon, amelyen csak az oldalad rajongói vehetnek részt. Ez arra fogja ösztönözni őket, hogy felkeressék az oldaladat. Lehet, hogy még a családjuknak, barátaiknak vagy munkatársaiknak is elmondják, ami azt jelenti, hogy még több látogató fog jönni az oldaladra. Természetesen a több látogató több üzletet jelent!
Készíts egyéni lapokat a Facebook-oldaladon. Az oldal első létrehozásakor automatikusan be lesz állítva néhány fül, de kreatív lehetsz, és hozzáadhatsz néhány sajátot. Gondolkodj például azon, hogy felveszel egy olyan lapot, amely általad értékesnek tartott információkra mutató linkeket tartalmaz.
Kerüld a túl gyakori frissítések közzétételét. Ha azt veszed észre, hogy a feliratkozóid nem érdeklődnek a frissítéseid iránt, próbáld meg csökkenteni a frissítések gyakoriságát. Mentsd el a megosztani kívánt tartalmakat, hogy később értékesebb frissítéseket tudj közzétenni. A napi egy frissítés közzététele a legjobb megoldás, ha előfizetőid rendszeresen ellenőrzik a Facebookot.
Készíts infografikákat. Az infografikák a képekhez képest egy lépcsőfokot jelentenek, és olyan információkat és releváns információkat tartalmaznak, amelyek hasznosak lehetnek a célpiacod számára. Ha infografikát készítesz, még nagyobb valószínűséggel osztják meg mások, mert az információ értékes. Ez növeli a profilodat, de emellett szakértőnek is tűnhetsz általa.
Adj hozzá képeket a profiloldaladhoz. Az emberek szeretik a képeket, és valóban igaz, hogy egy kép többet ér ezer szónál. Ha a rajongóid láthatják, hogy mit kínálsz, az ügyfeleid a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal, vagy hogy mit képviselsz, nagyobb kötődést fognak érezni a cégedhez.
Vedd rá a feliratkozóidat, hogy interakcióba lépjenek veled néhány kérdéssel. Megkérheted például az embereket, hogy osszanak meg veled egy vicces anekdotát, vagy mondják el a véleményüket egy bizonyos témáról. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy előfizetőid interakcióba lépjenek veled és egymással.
Ha marketingről van szó, a legjobb kampány mindig az, amelyik jobb, mint azok, amelyekkel a konkurencia előáll. Ez minden, ami ahhoz kell, hogy az első helyen állj a szakterületeden. Az itt kapott tanácsok valóban képessé tettek arra, hogy mindent felülmúlj, amivel más cégek előálltak, úgyhogy használd ki őket!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.