Olvassa el ezt a cikket, hogy megismerje az e-mail marketinget!
Az e-mail marketing olyan sok vonzó tulajdonsággal rendelkezik, amelyek nagyszerű módot biztosítanak az ügyfelek elérésére és az Ön vállalkozásához való eljuttatására. Az e-mail marketing olcsó és jövedelmező lehet, és még a környezetet is segítheti a papír megtakarításával. Bármi legyen is az oka annak, hogy az e-mail marketinget választja, az alábbi cikkben hasznos információkat talál róla.
Annak érdekében, hogy az e-mailjei ne fordítsanak hátat az embereknek, mindig kérjen engedélyt, mielőtt kiküldi őket. Helyezzen el egy feliratkozás gombot a webhelyén, és bátorítsa a rendszeres vásárlókat, hogy barátaikat is feliratkoztassák. Ha extra ösztönzést szeretne adni az embereknek a feliratkozásra, akkor csak előfizetőknek szóló ajánlatokat is bemutathat.
Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, mindenképpen küldjön egy olyan követő e-mailt, amely tartalmaz egy boldog születésnapi üzenetet. Az e-mailbe foglaljon bele egy olyan kérést, amely azt mondja ennek a személynek, hogy menjen el egy adott helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely közli vele, hogy a linkre kattintva előfizetővé válhat.
Próbálja meg az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követni, amely azt mondja nekik, hogy ne halogassák. A válaszra illesszen be egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben elmondhatja nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.
Legyen kitartó az e-mail marketing üzeneteivel. Akár húsz e-mailt is küldhet egy potenciális ügyfélnek, mire rutinszerűen felkelti a figyelmét. Próbáljon meg egy jó történetet mesélni az üzeneteivel. Fogja meg őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozatban bontakozzon ki. A több héten átívelő versenyek lefuttatása jó módszer erre.
Legyen különösen körültekintő az új ügyfeleknek küldött első három e-mail elkészítésekor. Az új ügyfélnek egy bevezető e-mailt kell kapnia, amelyben meghívja, hogy csatlakozzon a marketinglistájához. Ha elfogadják a meghívást, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket a kedvezményekről vagy különleges ajánlatokról, amelyekre a feliratkozás után számíthatnak. A harmadik e-mailnek tartalmaznia kell az első hírlevelüket és a különleges ajánlatukat.
Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki minden egyes elküldött e-mailből, próbáljon meg minden egyes üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak már az üzenet elolvasásának első néhány másodpercében tudniuk kell, hogy mit akar mondani. Adjon nekik egy olyan felhívást a cselekvésre, amely egyértelmű, és amelyre könnyen tudnak reagálni.
Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Ahogy azonosítja az Önben bízó törzsvendégkörét, nézzen utána, hogy meg tudja-e szerezni a telefonszámokat és a fizikai címeket. Építse ki kapcsolatait azáltal, hogy a hűséges törzsközönségével való kommunikációt kibővíti, és az e-mail mellett ezeken a médiumokon keresztül is felveszi velük a kapcsolatot.
Az e-mail olvasási arány javítása érdekében kínálja fel a feliratkozóknak a lehetőséget, hogy hírleveleit egyszerű szöveges vagy HTML formátumban is megtekinthessék. Túl sok vállalat csak egy formátumban küldi ki e-mailjeit, ami elriasztja a technikában kevésbé jártas olvasókat, vagy pedig csalódást okoz azoknak az olvasóknak, akik dinamikusabb megjelenítést várnak. Ha minden hírlevelet mindkét formátumban kínál, az hozzáférhetőbbé teszi azt.
Mindenki tudja, hogy az e-mail szűrők egyre szigorúbbak. Az e-mailekben szereplő grafikákat és egyéb dolgokat blokkolják, így az olvasó esetleg nem is látja, hogy mit akar mondani. Ezért jó tanács, hogy használjon egyszerű szöveget egy hiperhivatkozással a webhelyére.
Kétségtelen, hogy az e-mail marketing nagyon sok szinten működik. Ez lehet az egyik legköltséghatékonyabb módja annak, hogy a világ minden táján a lehető legtöbb embert elérje. Fogadja meg a fenti cikkben kínált tanácsokat és technikákat, hogy segítsenek megtervezni egy olyan e-mail marketingtervet, amely az Ön és vállalkozása számára működik.
kisbusz bérlés kaució nélkül, autó foglaló, gépjármű foglaló, 8 személyes kisbusz bérlés, haszongépjármű bérlés, 3 5 tonnás teherautó bérlés, kisbuszbérlés, 9 személyes busz bérlés, 7 5 tonnás teherautó bérlés, kisteherautó bérlés kaució nélkül
kisbusz bérlés kaució nélkül autó foglaló gépjármű foglaló 8 személyes kisbusz bérlés haszongépjármű bérlés 3 5 tonnás teherautó bérlés kisbuszbérlés 9 személyes busz bérlés 7 5 tonnás teherautó bérlés kisteherautó bérlés kaució nélkülkisbusz bérlés kaució nélkül, autó foglaló, gépjármű foglaló, 8 személyes kisbusz bérlés, haszongépjármű bérlés, 3 5 tonnás teherautó bérlés, kisbuszbérlés, 9 személyes busz bérlés, 7 5 tonnás teherautó bérlés, kisteherautó bérlés kaució nélkül
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.