Hogyan optimalizálhatja az idejét az e-mail marketing használatával?
Grafikát is tartalmaz vagy csak szöveget küld? Milyen elrendezés a leghatékonyabb? Hogyan a fenébe építsek opt-in listát? Annyi mindent kell figyelembe venni egy e-mail marketingkampány létrehozásakor, hogy nehéz lehet tudni, hol kezdjük. Használja az ebben a cikkben található tippeket, és pillanatok alatt beindulhat.
Amikor arra kéri az embereket, hogy jelentkezzenek be, tudassa velük, hogy mire számíthatnak. Mondja el nekik, hogy mit fog küldeni, és milyen gyakran fogja küldeni. Az emberek nagyobb valószínűséggel iratkoznak fel, ha tudják, hogy nem fogja elárasztani a postaládájukat olyan terjedelmes e-mailekkel, amelyeket nem áll szándékukban elolvasni.
Ne foglalja bele az e-mail marketingkampányába a hírlevelek használatát. Helyette küldhet az opt-in listáján szereplő embereknek releváns e-maileket bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak olyan információkat fognak kapni, amelyek érdeklik őket, és nem kell egy egész hírlevelet átrostálniuk, hogy megkapják azokat.
Hozzon létre gazdag és releváns tartalmat az e-mailjeiben az értékesítési információkkal együtt. Ajánljon feliratkozóinak olyan ajánlatokat, amelyeket sehol máshol nem találnak meg, beleértve a fő webhelyét is. Tartalmazzon különleges ajánlatokat a cégétől is. Ünnepi üzenetek vagy születésnapi üdvözletek küldése az üzleti vásárlásokon kívül az érdeklődését is demonstrálja.
Amikor e-mail marketingkampányt állít be, fontos, hogy tudja, ki a célközönsége. A piaci résre vonatkozó megfelelő kutatás segít meghatározni a célközönséget, és ezután hatékony e-mail marketingkampányt építhet. A megfelelő ügyfelek megcélzása a siker kulcsa.
Próbáljon meg termékértékelést követni, amikor utólagos e-mailt küld ügyfeleinek. Beilleszthet egy linket az e-mailjébe, amely tájékoztatja őket, hogy erre a linkre kattintva iratkozzanak be. Az üzenet befejező P.S.-je arra ösztönözhetné őket, hogy éljenek az Ön által biztosított lehetőséggel.
Győződjön meg róla, hogy tiszta listáról dolgozik. Így az Ön által eltöltött idő a célzott ügyfelekre irányul. Ha rossz ügyfeleket céloz meg, az nem segít, és egy tiszta listával sokkal gyorsabban juthat el a megfelelő ügyfelekhez. Tisztítsa meg a listáját, és jusson el a megfelelő ügyfelekhez!
A szín fontos, még akkor is, ha e-mailről van szó! Az e-mail üzeneteinek következetes színsémát kell alkalmazniuk, amely egyszerre professzionális és könnyen olvasható. Ez különösen fontos, amint elkezdhet fejlettebb, HTML-ben gazdag üzeneteket tervezni. Ha bizonytalan a saját választásban, egy kis internetes kutatás kiváló színsémák felé mutathat.
Fontolja meg, hogy követi a pletykát, miszerint hamarosan véget ér az eladás. Illesszen be egy olyan kijelentést, amely azt üzeni ügyfeleinek, hogy azonnal iratkozzanak fel, hogy kihasználhassák ezt az akciót. Az e-mail zárásaként közölheti velük, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget, és cselekedjenek most.
Ne küldjön túl sok információt egy e-mailben. Az ügyfelek frusztráltak és túlterheltek lesznek, ha egyetlen e-mailben túl sok információ van. Ehelyett elegendő mennyiségű információt helyezzen el több e-mailben, és ügyeljen arra, hogy mindegyik néhány bekezdésből álljon. Ez fenntartja a figyelmüket.
Itt sok kérdésére megtalálta a választ, így fogadja el a tanultakat, és valósítsa meg azokat egy sikeres e-mail marketing kampányban. Ha további kérdései vannak, cikkek, blogok és fórumok olvasásával folytathatja a tanulást, soha ne hagyja abba a tudás keresését. A végén megéri majd a jutalma.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.