Hogyan hozhatja ki a legtöbbet az e-mail marketingből.
Az e-mail marketing már azóta létezik, amióta az internet. Bár a spam- és programszűrők hatékonyan megakadályozhatják, hogy haszontalan üzenetek kerüljenek egy másik személy postaládájába, az e-mail marketing a feladó és a címzett számára is előnyös lehet, ha helyesen végzik. Folytassa néhány hasznos e-mail marketing stratégiát, amelyek segítségével több pénzt tehet zsebre.
Az e-mail marketing használata előtt készítsen egy teszt e-mailt, és küldje el egy barátjának vagy családtagjának. A szerettei láthatják, hogyan néz ki az e-mail, és visszajelzést adhatnak Önnek. Így, ha bármilyen változtatásra van szükség, azt még azelőtt megteheti, hogy az e-maileket kiküldené az ügyfeleknek.
Ha azt szeretné, hogy az e-mail marketingüzenetei a megfelelő postafiókokba kerüljenek, célozzon meg mindenkit, akinek küldi. Ha már van egy alapvető rajongói vagy követői csoportja, kínáljon kedvezményeket vagy promóciókat. Bárki, aki kíváncsi a termékeire és szolgáltatásaira, valószínűleg ismer másokat hasonló érdeklődésűeket, vagyis Önt, a meglévő közösségi kapcsolatokon keresztül organikusan növelheti a listáját.
Az egyik nagyszerű módja annak, hogy az emberek elolvassák a közvetlen e-mail marketingüzeneteket és hírleveleket, hogy különleges, csak a címzettek számára elérhető ajánlatokat tartalmaznak. Az e-mail marketing hatására az olvasók úgy érzik, hogy jobban megbecsülik őket, valamint arra ösztönzi őket, hogy meghívják barátaikat. Ezt még jobban elősegítheti egy ajánlói jutalmazási terv létrehozásával, amely nemcsak a hírlevelére feliratkozók számát növeli, hanem a potenciális vásárlók körét is.
Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki az e-mail marketingből, fektessen be egy olyan programba, amely általános üdvözlés helyett minden ügyfél keresztnevével személyre szabja az e-maileket. Annak biztosítása, hogy minden e-mail a címzett nevével kezdődjön, kulcsfontosságú ahhoz, hogy ügyfelei értékes információként tekintsenek hírleveleire, és ne csak újabb értékesítési spamként.
Küldjön a feliratkozóknak egy olyan linket, amelyre kattintva meg kell erősíteniük az e-mail listára való feliratkozásukat. Így biztosíthatja, hogy ezt ők is meg akarják tenni, és megóvja Önt a spamre vonatkozó panaszoktól. Tudassa az opt-inekkel a feliratkozáskor, hogy egy linkre kell majd kattintaniuk.
Ha képeket használ az e-mail hírlevelében, akkor a képek jobb oldalán helyezzen el szöveget. Kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak egy kép bal oldalán elhelyezett linkre vagy gombra, mint egy olyanra, amely az oldal bármely más pontján található.
A spammerként való azonosításból eredő bonyodalmak elkerülése érdekében előzetesen értesítse internetszolgáltatóját e-mail marketingszándékáról. Ha egy elégedetlen olvasó valaha is feljelenti Önt, ezzel tájékoztatja internetszolgáltatóját arról, hogy marketingtörekvései jogszerűek. Az internetszolgáltatója esetleg egy olyan frissített fiókot is javasolhat, amely megkönnyíti az e-mail marketingtevékenységét.
Automatikusan törölje azokat az ügyfeleket, akik bizonyos számú e-mail után nem reagálnak a marketinganyagra. Ha az ügyfelei már nem válaszolnak az e-mailjeire, akkor valószínűleg elvesztették érdeklődésüket a hírlevele iránt, de még nem bosszantotta őket annyira, hogy leiratkozzanak. A leiratkozással elkerülheti, hogy rossz érzéseket keltsen, amelyek árthatnak az üzletének.
Ha helyesen jár el, az e-mail címzettje nem fogja marketingnek tekinteni az üzeneteit. Az értékes szolgáltatás nyújtása vagy a nagyszerű információk továbbítása azt jelenti, hogy ügyfelei el akarják majd olvasni az e-mailjeit. Ez több szempontból is nagyban segítheti cégét! Segít megismertetni a termékének kínálatát, és az embereket arra ösztönzi, hogy a nehezen megkeresett pénzüket az Ön márkájába fektessék. Alkalmazza az ebben a cikkben tanultakat az e-mail marketing sikeréhez.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.