Aflați sfaturi de experți de marketing articol!
Marketingul prin articole poate fi o experiență foarte interesantă, dar și oarecum intimidantă, mai ales dacă nu ați mai folosit niciodată această metodă. Pentru a fi un agent de marketing prin articole de succes este nevoie de efort și de dorința de a învăța. Sfaturile din acest articol pot fi exact ceea ce căutați pentru a vă lansa cu succes eforturile de marketing.
Folosiți butoane de partajare în rețelele sociale, cum ar fi "Post to Facebook" și "Tweet this", pe site-ul unde vă postați articolele. Dacă articolul dvs. rezonează cu cineva, este foarte posibil ca acesta să îl partajeze cu prietenii săi și să genereze vânzări suplimentare. Totuși, nu folosiți butoanele dumneavoastră, deoarece un articol care este "popular în mod independent" are mai puține șanse să fie perceput ca spam.
Ori de câte ori publicați un articol nou, asigurați-vă că acesta conține linkuri pertinente către unele dintre celelalte articole ale dumneavoastră. Procedând astfel, veți face ca mai multe dintre articolele dumneavoastră să fie citite și veți oferi mai multă expunere produsului sau serviciului dumneavoastră. Acest tip de auto-promovare, este unul dintre principalele avantaje ale marketingului prin articole.
Toate tipurile de stiluri de scriere ar trebui să fie folosite în scrierile dumneavoastră. Atunci când lucrați pentru a promova ceva care implică complexități tehnice, asigurați-vă că nu neglijați să le discutați. Acestea fiind spuse, prezentarea informațiilor în termeni profani ar putea ajuta, de asemenea, la introducerea oamenilor în produs. Ținându-i pe toți la curent cu explicații detaliate, veți câștiga mai mult respect și vă veți oferi credibilitate în fața întregului public.
Fiți sceptici cu privire la afirmațiile pe care le fac unii scriitori. Dacă pretind că au o metodă exclusivă de succes în marketingul prin articole, trebuie să o dovedească. Dacă învățați despre afaceri, veți învăța multe despre marketingul prin articole. Marketingul prin articole este doar un simplu marketing gestionat prin distribuirea de conținut.
În loc să concepeți și să distribuiți un anunț tradițional prin e-mail, modelați-vă discursul într-un format de articol. Articolul poate lua forma unei povești, a unui editorial sau a unei piese informative. Deghizarea anunțului dvs. ca o caracteristică interesantă și obiectivă, invită cititorii să fie atrași în articol, fără a percepe imediat că este o reclamă sau un discurs de vânzare.
Asigurați-vă că folosiți subtitluri în articolul dumneavoastră. Această tactică vă ajută să delimitați diferitele paragrafe din articolul dumneavoastră. Subliniază fiecare dintre punctele dvs. și, în același timp, reunește întregul dvs. articol. Cititorii vor putea trece cu ușurință de la un punct la altul, menținând concentrarea asupra subiectului. De asemenea, puteți utiliza cuvinte cheie în subtitlurile dvs.
În timp ce un articol poate fi un instrument de marketing eficient pe care îl puteți utiliza, nu înseamnă că fiecare articol va fi un instrument de marketing eficient. O persoană trebuie să se străduiască să producă cel mai bun articol posibil, de fiecare dată, pentru ca un articol să aibă rezultate bune.
Oferirea unei cărți electronice gratuite cu articole pe care le-ați scris deja este o modalitate excelentă de a vă comercializa abilitățile de redactare a articolelor. Oferiți cartea electronică gratuită pentru a crea mai mult trafic pe site-ul dvs. și încercați să încurajați oamenii să vă lase e-mailul lor, ceea ce va ajuta la construirea relațiilor de marketing prin e-mail în viitor, de asemenea. Scrierea unei cărți electronice va promova în mod eficient expertiza dvs. într-o nișă, de asemenea.
Cercetați cuvintele cheie înainte de a scrie un singur articol. Cele mai bune cuvinte cheie sunt cele care generează mult trafic pe site, dar nu au prea multă concurență. Atunci când selectați cuvinte cheie pentru articolele dvs. care generează trafic pe site, vă puteți regăsi pe prima pagină a Google destul de repede.
Există, fără îndoială, elemente cruciale pentru a vă asigura succesul în comercializarea articolelor dvs. Dacă urmați sfaturile și ideile din acest articol, ar trebui să puteți să vă îmbunătățiți abilitățile de comercializare a articolelor. Succesul poate fi obținut atunci când munciți din greu și depuneți timp și efort.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.