Olvassa el ezt a cikket, hogy megismerje az e-mail marketinget
Az e-mail marketing olyan sok vonzó tulajdonsággal rendelkezik, amelyek nagyszerű módot biztosítanak az ügyfelek elérésére és az Ön vállalkozásához való eljuttatására. Az e-mail marketing olcsó és jövedelmező lehet, és még a környezetet is segítheti a papír megtakarításával. Bármi legyen is az oka annak, hogy az e-mail marketinget választja, az alábbi cikkben hasznos információkat talál róla.
Annak érdekében, hogy az e-mailjei ne fordítsanak hátat az embereknek, mindig kérjen engedélyt, mielőtt kiküldi őket. Helyezzen el egy feliratkozás gombot a webhelyén, és bátorítsa a rendszeres vásárlókat, hogy barátaikat is feliratkoztassák. Ha extra ösztönzést szeretne adni az embereknek a feliratkozásra, akkor csak előfizetőknek szóló ajánlatokat is bemutathat.
Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, mindenképpen küldjön egy olyan követő e-mailt, amely tartalmaz egy boldog születésnapi üzenetet. Az e-mailbe foglaljon bele egy olyan kérést, amely azt mondja ennek a személynek, hogy menjen el egy adott helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely közli vele, hogy a linkre kattintva előfizetővé válhat.
Próbálja meg az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követni, amely azt mondja nekik, hogy ne halogassák. A válaszra illesszen be egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben elmondhatja nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.
Legyen kitartó az e-mail marketing üzeneteivel. Akár húsz e-mailt is küldhet egy potenciális ügyfélnek, mire rutinszerűen felkelti a figyelmét. Próbáljon meg egy jó történetet mesélni az üzeneteivel. Fogja meg őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozatban bontakozzon ki. A több héten átívelő versenyek lefuttatása jó módszer erre.
Legyen különösen körültekintő az új ügyfeleknek küldött első három e-mail elkészítésekor. Az új ügyfélnek egy bevezető e-mailt kell kapnia, amelyben meghívja, hogy csatlakozzon a marketinglistájához. Ha elfogadják a meghívást, a következő e-mailben tájékoztatni kell őket a kedvezményekről vagy különleges ajánlatokról, amelyekre a feliratkozás után számíthatnak. A harmadik e-mailnek tartalmaznia kell az első hírlevelüket és a különleges ajánlatukat.
Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki minden egyes elküldött e-mailből, próbáljon meg minden egyes üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak már az üzenet elolvasásának első néhány másodpercében tudniuk kell, hogy mit akar mondani. Adjon nekik egy olyan felhívást a cselekvésre, amely egyértelmű, és amelyre könnyen tudnak reagálni.
Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Ahogy azonosítja az Önben bízó törzsvendégkörét, nézzen utána, hogy telefonszámokat és fizikai címeket tud-e szerezni. Építse ki kapcsolatait azáltal, hogy a hűséges törzsközönségével való kommunikációt kibővíti, és az e-mail mellett ezeken a médiumokon keresztül is felveszi velük a kapcsolatot.
Az e-mail olvasási arány javítása érdekében kínálja fel a feliratkozóknak a lehetőséget, hogy hírleveleit egyszerű szöveges vagy HTML formátumban is megtekinthessék. Túl sok vállalat csak egy formátumban küldi ki e-mailjeit, ami elriasztja a technikában kevésbé jártas olvasókat, vagy pedig csalódást okoz azoknak az olvasóknak, akik dinamikusabb megjelenítést várnak. Ha minden hírlevelet mindkét formátumban kínál, az hozzáférhetőbbé teszi azt.
Mindenki tudja, hogy az e-mail szűrők egyre szigorúbbak. Az e-mailekben szereplő grafikákat és egyéb dolgokat blokkolják, így az olvasó esetleg nem is látja, hogy mit akar mondani. Ezért jó tanács, hogy használjon egyszerű szöveget egy hiperhivatkozással a webhelyére.
Kétségtelen, hogy az e-mail marketing nagyon sok szinten működik. Ez lehet az egyik legköltséghatékonyabb módja annak, hogy a világ minden táján a lehető legtöbb embert elérje. Fogadja meg a fenti cikkben kínált tanácsokat és technikákat, hogy segítsenek megtervezni egy olyan e-mail marketingtervet, amely az Ön és vállalkozása számára működik.
világító tükör, ledes tükör, világító tükör, ledes tükör, világító tükör, világítós tükör
világító tükör, ledes tükör, világító tükör, ledes tükör, világító tükör, világítós tükör
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.